onsdag 9 augusti 2017

NÄR EN SÄSONG ÄR ÖVER BÖRJAR EN ANNAN


















Nu har alla älskade pioner blommat över. En ny säsong är på ingång, den älskade sensommarsäsongen. Jag älskar blommorna här med. Nya snittisar från torget förgyller mörkare kvällar. Nu kommer hortensior, liljor och gladioler. Idag fick jag med mig hem ett fång rosa från Bloominghome.





Tjingelign finingar!







Jamen nu ska jag ta tag i det här. Men jag får nog inse att ett om dagen blir svårt. Jag hoppas ni förstår;) Livet ser annorlunda ut nu mot hur det gjorde för några månader sedan. Hästlivet är en livsstil, en jag älskar. Tyvärr (för er som inte gillar:) kommer ni få stå ut med att följa med lite på den resan med. Men det är ungefär som när vad som är nytt, nytt hus, ny bebis, ny valp osv. så är det det som är mycket i fokus och detta som på de senaste åren blivit lett som en livstilsblogg istället för bara inredning och där jag försöker bjuda er på glimtar ur mitt liv och det jag gillar så är ju vår häst en stor del av det nu. Men bara så ni vet så kommer ni få inredning med. Nu denna tid kliar det lite i fixa-hemma-fingrarna:)



Nu är det iaf dags att vila någon timme. Sov inte så länge som jag borde gjort i morse för jag längtade ut i stallet men nu vankas det nattjobb och det tempot så vila är ett måste:)



Önskar er alla en fin fin onsdag!





KRAM











3 kommentarer:

Anonym sa...

👋👋👋 hej hej! /E

Anonym sa...

Gillar dina hästinlägg väldigt mycket så det låter toppen i mina öron! Roligt att följa er resa med din duktiga dotter och vackra Lissie!

Anonym sa...

Jag är en av de som "får stå ut" med hästsnacket 😂
Jag vill läsa om mat, träning, veckans vv 🙌🏽